Long time, no see

Er en stund siden jeg var her inne. Mye pga at jeg sjelden tar buss nå. Jeg er mest hjemme. 

Vi er kommet godt ut i juni, og folk sier det er sommer. Innimellom kulden og regnet, når himmelen er blå, og sola varmer, DA tror jeg på dem. Hehe. Men heldigvis for alle oss som sliter med regn og kulde,  så er sommeren nettopp begynt ❤ mulig vi barr får en sen sommer i år? 

Siden det er lørdag idag skal jeg bare kose meg hjemme. Rydde og vaske klær. Skikkelig husmorting. Tenkte å score litt husmorpoeng og, ved å skrive liste over alle matvarer man har i hus. Litt kjekt å få en oversikt liksom.  Særlig nå når det er litt knapt med penger siden man ikke fikk bostøtta denne mnd. Utrolig hvor mye den bostøtta betyr for et budsjett altså. Jeg tror egentlig ikke at staten helt har tenkt over hva de gjorde når de endra på reglene for den. For her merkes det godt at 2500 er borte fra budsjette. Og jeg har snakket med mange andre i samme situasjon.  Sånn i bunn og grunn er jeg glad for at dette ikke er barnehelg, for her har man ikke råd til melk engang. 

Men med liste over hva man har, så regner jeg med at man kan finne på noe spiselig.  Greit når man liker å eksperimentere med mat. Hehe. 
Ønsker alle en fin sommer

Legg igjen en kommentar

