Det begynner å bli grønt.

Nok en lørdags kveld på bussen.  Det er ganske overskya, men mildt faktisk. Jeg skrev jo igår om at det begynner å bli vår. Idag har jeg tatt meg en nøyere titt på markene som vi kjører forbi. Jeg kan ikke huske at de var så grønne igår. Kan de bli så grønne på 1 døgn?

Igår var de mye brunere liksom. 

Men men. Nå er det ikke sikkert at ting er blitt grønnere på utsiden av vinduet. Det kan jo bare være synet mitt som er påvirka av fargen 😇 jeg har på en måte vært med på et lite prosjekt de siste dagene.  Såååå, ja….. bilder kommer i neste uke når man er ferdig 😆

Legg igjen en kommentar

