Når klokka ikke går fort nok

Har dere kjent på den følelsen? Av at klokka ikke går fort nok? Av at du bare sitter å gleder deg til du kan sette deg på bussen og komme deg avgårde? Idag hadde jeg det slik. Resultat: vi satte oss på bussen ca 2 timer før vi skulle.

Så nå sitter vi her da. Første buss er unnagjort, og togturen er påbegynt. Og alt dette 2 timer før tiden. 

Jeg kjenner jeg er glad idag. Jeg kjenner jeg gleder meg til å tilbringe litt kvalitetstid med de beste ❤ det er slike dager jeg lever å ånder for. 

Det er en ny dag, med nye muligheter. 

Noen blir glad for kveldsmat idag ❤

Legg igjen en kommentar

